Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Spök Mys....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Hoppas eran dag varit härlig,det har våran varit. Varit en sväng till Sahlens Bil,för lite ponnyridning,hamburgeätning och brandbilskoll;)Barnen hel nöjda i alla fall:)
Hemma fixade vi lite halloween mys,och åt och mådde gott:) Nu pysslar barnen med pärlor och jag och mannen sitter och väntar på Så Mycket Bättre,har längtat tills det skulle börja igen,och nu är det äntligen dags! Ha  en helt underbar Lördagskväll ,visar er här lite bilder från våran;) Kram på er!
Bettan
Publicerat den 2011-10-29 klockan 21:26:32 Blogg/hemsida http://Storbettan.bloggplatsen.se

Vad fin du var i kväll, syns på zumban i morgon....




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: