Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Riktigt smaskig nyhet;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!

Hoppas ni har haft en skön dag i det vackra vädret idag. Det har jag haft.Började dagen med att ta en långpromenad i solen,och fick så mycket energi så jag storstädade tjejernas rum,så nu är det sååå fint så:)I morrn blir det badhuset med mina tjejer och mamma,ska bli hur mysigt som helst.

Har ju en underbar nyhet att berätta också;) Till alla er som undrat och tittat i smyg och trott att nu har hon minsann lagt på sej lite,har inte haft helt fel:)Och särskilt området runt magen har nog blivit lite väl runt:)

Sen att man alltid har haft jour varje gång det bjudits något gott att dricka förstår ni säkert inte är speciellt sant.Fy för mej;)

Har även sovit konstant i 3 månader nu,men nu börjar det bli lite bättre till mannen och barnens glädje:)Men ILLA det har jag då INTE mått,lyckliga jag:)
Och LYCKLIGA är precis vad vi är,överlyckliga.Denna gång har det varit hård kamp för att få det att ta sej,ÄNTLIGEN så gick det vägen.

Det är väl ingen som missat nu att det är GRAVID jag är och inget annat:)

Kram på er alla underbara läsare!

Vickan
Publicerat den 2011-11-01 klockan 12:41:07 Blogg/hemsida http://vickkanh.blogg.se/

Stort grattis till er ! <3

Bettan
Publicerat den 2011-11-01 klockan 13:10:43 Blogg/hemsida http://storbettan.bloggplatsen.se

Stort GRATTIS underbara nyheter att få läsa om. Kram

Linda
Publicerat den 2011-11-01 klockan 14:13:59 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Men tack så mycket raraste ni,ja det känns verkligen helt underbart:) Jag hade nästan gett upp hoppet,men plötsligt så händer det;) Kram på er <3

Pernilla Thomasson
Publicerat den 2011-11-01 klockan 15:07:54

Grattis grattis! Vad roligt, själv har man bara ca 40dagar kvar innan det är dax. Kram.

Camilla
Publicerat den 2011-11-01 klockan 16:43:11

Ja, att du min älskade bästis väntar bebis har ju jag haft privilegiet att veta nästan lika länge som du själv ;) Jag har ju t.o.m. fått följa på ultraljud och sett det lilla livet sprattla omkring i magen :)

Men jag vill ända skriva här också.....

STORT GRATTIS <3 <3 <3

Puss & kram / Camilla

Linda
Publicerat den 2011-11-01 klockan 16:46:32 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Ja du Pernilla,jag har nog sneglat avundsjukt på din fina mage,vad underbart att det snart är dax för dej:) Lycka till med allt och sköt om dej. Kramis

Linda
Publicerat den 2011-11-01 klockan 16:50:57 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hi,hi Millan. Ja du har ju vetat det lika länge som mej,eller kanske 1 min kortare,eftersom det tog en stund att fippla upp mobilen och ringa dej:)Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej och go Oliver,ni är ett fantastiskt stöd i allt som varit:)Tusen kramar till er och Pussar för den delen oxå;)

Stina
Publicerat den 2011-11-01 klockan 18:32:52

Grattis ;) ses på hallsta i maj

Linda
Publicerat den 2011-11-01 klockan 18:42:30 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Stina,det gör vi;)

Angelica
Publicerat den 2011-11-01 klockan 20:51:48

Tokstort GRATTIS från oss på Bergsgatan <3

massa kramar

Nicklas
Publicerat den 2011-11-02 klockan 08:13:15 Blogg/hemsida http://svenskbingo.nu

Jättegrattis!! Det var minst sagt en härlig "nyhet" :)



Nyss hittat hit och måste säga att jag gillar bilderna ni publicerar :)

Ullis
Publicerat den 2011-11-02 klockan 19:15:39

Meeeen Stort Grattis till er!!! Inge säg du heller ;)) Fina underbara.. <3

Anette
Publicerat den 2011-11-02 klockan 19:16:21

Men vad härligt! Grattis! :-) Kram

Linda
Publicerat den 2011-11-03 klockan 09:19:40 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tack alla mina fina underbara läsare för gratulationerna,och tack för alla underbara mail:)Ni är toppen!Kram på er!

Tatjana
Publicerat den 2011-11-03 klockan 12:45:34

Gläds med dig och de dina!!Skickar massor med kärlek!!!

Varma krama :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: