Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Mera bilder...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er! Hoppas ni har det bara bra:) Här är det toppen då jag sitter och myser med 2 trollungar som kommit hem från skolan och nu sitter och fikar mellis:)



Har även införskaffat mej lite ny inspiration idag;)



Vill även visa detta helt underbara doftljus,måste köpa alla som finns så jag inte blir utan.Det luktar verkligen vinter och mys:)





Och här kommer lite mer bilder från Idas födelsedag och givetvis en bild på favvopaketet EN iPhone:) Lyckan är Total!









Ha en forsatt trevlig dag:) Nu ska jag kasta in lite kyckling i ugnen.Kramen!

Kika
Publicerat den 2011-10-26 klockan 16:39:33

Åhh, va mysigt ni ser ut att ha! Visst doftar det underbart! :) Kram

Linda
Publicerat den 2011-10-26 klockan 21:18:12 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Ja Kika,har aldrig känt någon ljuvligare doft,du får se till att ha många hemma :) För jag kommer köpa fler:) (och för er som inte vet vart det är så är det på Butik Lillasyster dessa godingar finns att köpa) Kram på dej




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: