Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Uppe i det blå.....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon på er!
Vill bara börja med att säga att jag är otoligt glad och rörd för alla fina lyckönskningar jag får från er.Tack snälla rara ni! Ska försöka svara på alla mail allt eftersom,hoppas ni har lite tålamod:)

Just nu kretsar mina tankar mycket kring det här som ni kanske förstår,men ska verkligen försöka fortsätta att ge er smarriga recept ändå.Bloggen ändrar nog automatiskt lite inriktning nu,men det kommer inte bli en graviditets blogg:)Men så där lite lagom av allt tror jag bli bra:)

Nu ska jag och barnen på stan och fika och kolla julklappar så vi hörs sedan,då jag tänker baka något smarrigt:)Kram på er så länge!


Bilderna kommer från google.....



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: