Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Inte Tvillingar;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon på er!
Gud vad skönt att det är Fredag,älskar ju Fredagar som ni vet;)Denna helg kommer att handla om Handboll,Handboll och Handboll.Det är ju Sollefteå Cup i helgen! Super skoj ska det bli och Heja Sollefteå!

Nu ska jag iväg och jobba en stund och idag är dom stora barnen hemma och får ta hand om dom små,Så skönt att det går att lösa det så ibland.

Jag gillar att bjuda på mej själv och tänkte visa er en magbild(tagen igår i vecka 13) Visste jag inte bättre skulle jag vara säker på att det var tvillingar eller till och med trillingar;)Den är jätte stor och hård:) Har ju redan varit på 2 ultraljud och farbror doktorn har sagt att det är HELT normalt att magen blir stor fort när det är 7 barnet på gång.
Skönt! Bara hoppas att det stannar av lite sen bara annars vete klåen hur detta ska sluta:)

Kram på er och ha en skön Fredag!

Anonym
Publicerat den 2011-11-04 klockan 11:27:33 Blogg/hemsida http://www.silverblink.blogspot.com

Grattis=) Va roligt med så många barn=)....hur får du energi till allt?

Linda
Publicerat den 2011-11-04 klockan 15:26:33 Blogg/hemsida http://[email protected]

Tack så mycket:) Ja det är underbart med många barn:)Har redan sagt som liten att jag minst ska ha fyra st,så jag tror att vissa ska ha många barn helt enkelt:)



Ibland tryter energin även här,men jag har en duktig man och duktiga barn som hjälper till,plus att jag har alltid haft turen att kunna jobba mycket hemifrån och styra mina tider och det underlättar ju givetvis ,så man kan säga att jag är halft hemmafru;)Kram på dej och vilken fin blogg du har:)

Emelie
Publicerat den 2011-11-04 klockan 17:33:51 Blogg/hemsida http://emsiiiis.blogg.se/

grattis till bebisen i magen :)

Brukar läsa din blogg men helt missat att det bakas bebis där inne :p

Linda
Publicerat den 2011-11-04 klockan 21:20:36 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tack så mycket Emelie;) Och kul att du brukar läsa min blogg.Ha det gott! Kramis

Ulrika Bohman
Publicerat den 2011-11-05 klockan 16:36:52

Hej Linda ! Det är Ulrika Bohman (fd Svedberg) som skriver. Vad kul att ni väntar barn. Grattis !!! Följer din blogg med glädje, så kul att läsa vad som händer hos er och att ni verkar må bra. Ha det bäst och hälsa familjen !! Kram Ulrika

Millan
Publicerat den 2011-11-06 klockan 18:47:13 Blogg/hemsida http://millanholmberg.bloggagratis.e

Meeeeeen, gu så mysigt Linda. En liten knodd som man får snusa på om en så där 25-27 veckor....



Tro om du lyckas med en grabb den här gången då? Spännande !



Sköt om ER allihopa <3

PernillaElmquist
Publicerat den 2011-11-07 klockan 15:30:23 Blogg/hemsida http://www.pernillaelmquist.se

Jamen grattis! Minns en film som hette"Sju systrar...." som jag älskade som liten. Håller du tummarna kan du få en hel uppsättning skådisar till en remake! Eller en liten prins:) kram på dig!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: