Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

MATSTAFETTEN 2011

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er alla underbara ;)
Vilken helt fantastiskt underbar, och helt ljuvlig matstafett jag fick vara med på igår.......
Oj, oj, oj vilken grej alltså, det var ju som premiär för mej och Roggan, och det är jag vääääldigt glad över, vi kommer att delta alla kommande år :).

Kvällen började lite pirrigt, men allt pirr lugnade ner sej när jag hade dukat och fixat maten, duschat och piffat ni vet ;).
Blev så himla nöjd med min fin fina klänning som jag fick av goaste Pernilla när jag var på KLÄDDAX Invigning, fick annat smått och gott oxå som jag kommer att visa er ;).

Ännu roligare var att Pernilla hade en likadan klänning, som mej på sej, fast ROSA, HMMMM hur kommer det sej tro, att P bär rosa och Lindis RÖTT, ja, ja skit samma fy FAN vad kul vi hade ;). Tack alla ni som förgyllde min kväll, och tack Pernilla för allt fint jag fått av dej ;).

Vi började kvällen i Granvåg hos Danne och Madde, och fick en helt fantastisk förrätt, mums säger jag bara vad gott det var, men den var gigantisk, vilket passade Roggan perfekt eftersom han höll fullkomligt på att hungra ihjäl ;).

Sen hade vi varmrätten, mycket trevligt och allt flöt på ;). Hit dök Jonas och Malin, Erika och Per upp, så himla mysigt vi hade :).

Sen stack vi iväg på efterrätt och dom hade varit så himla smart och slå ihop med grannen som oxå hade dessert så där blev vi 12 pers, och oj så skoj vi hade, med en suuper smarrig hallon cheesecake, och mycket gott att dricka ;).

Som sagt en helt underbar kväll som avslutades nere på bowlingen, med mycket skratt och dans och röj, Tack snälla ni ännu en gång för denna fantastiska kväll, kramis på er.






Moa
Publicerat den 2011-05-15 klockan 23:38:15 Blogg/hemsida http://mummii.blogg.se/

Åhhh, vilken UNDERBAR klänning! <3

Anna
Publicerat den 2011-05-25 klockan 20:30:06 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.com

MEN WOW vilken klänning, du är så snygg Linda, vilken kalaspingla! Kram Anna




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: