Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Kramfors, konfirmation och kalas ;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon!
Usch och fy vilket väder det är idag, vill bara krypa ner under täcket igen, men det finns det tyvärr ingen tid för ;(.

Det är nog bara att bita i det sura äpplet och gilla läget :).

Helgen är fullspäckad och idag bär det av till Kramfors för Invigning av Dynäs färg, där kommer jag att bjuda på snittar mellan 16-20, ska bli väldigt trevligt och det blir premiär för Mästerkocks Linda i Kramfors :). Ni får mer än gärna komma förbi och surra lite för den som har tid :).

I kväll när jag kommer hem så är det bara att fortsätta att fixa med mat och tårta för i morgon så konfirmeras våran fina Julia. Hennes stora syrror har inte konfirmerats så det är premiär för oss, men det ska bli så otroligt mysigt :).

Som grädde på moset så fyller även mannen år i morgon så det blir även till att fira han. Vi har bjudit in dom närmsta på middag på kvällen, då vi även tänkte på att fira våra mammor på Morsdag, som sagt det blir mycket firande i helgen :) Mys!

Som tur är så ska Babbi vara med att dokumentera dagen, så ni kommer att få se många härliga bilder både på det ena och det andra :).

Ha en fin Fredag trots det tråkiga vädret, kram L

Nedan Jullan på studsmattan i fjol, ni kommer se vilken stor dam hon blivit bara på 1 år ;).

PernillaElmquist
Publicerat den 2011-05-27 klockan 10:54:14 Blogg/hemsida http://www.pernillaelmquist.se

Vilken härlig bild! Hoppas allt är jättebra med dig och att du kan titta ner till södern för picknick. Lutar mot en dag mitt i juli. Hinner helt enkelt inte innan dess...Boka in! Soffa finns! kram

Linda
Publicerat den 2011-05-27 klockan 11:04:07 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Pernilla jag har bokat Juli:)Helt perfekt månad för min del,toppen att det finns en soffa,då blir det ju väldigt enkelt att komma,då behöver man ju bara fixa en liten flygbiljett,ska bli så himla skoj och träffas,är ju så nyfiken att höra om allt du varit med om,kram så länge




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: