Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Äntligen en Dualit!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Jippi!!!!   Äntligen en Dualit i mina ägor, köpte den idag på 1899, och har hunnit testa den.....och jag säger bara WOW! Kommer ALDRIG använda något annat.

Dom har Rabatt nu på 1899, så passa på alla ni bak tokiga, ni kommer bli kär;) Kram så länge.

(lägger upp en skit dålig bild, jag vet, men vill så gärna visa er och kan inte vänta tills imorrn då Babbi kommer)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: