Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Rosa är gaaaaaalet underbart!!!!!

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Jaha då har dagen gått,och den vart helt underbar ;).
Tänk att få vara bland alla dessa läckra köksprylar när man är en sån matnörd som jag ;).

Helt galet underbart.... Mycket folk som kom in och handlade och kikade i Sollefteås nya köks butik, många var även sugen att smaka på Mästerkocks Lindas käk, idag blev det Moules Marinieres, mycket trevligt tycker jag och tack för alla fantastiska lovord, ni är ju bara för härlig alltså ;)

Dagen slutade nog för min del att dan blev lite små dyr kan man säga..... Hmmmm, fick tydligen med mej lite väl mycket saker hem ;).

En underbart ROOOSA ankarsrum assistent...... WOW! Sen följde det visst med lite kvivar oxå, men vad tusan jag behövde faktiskt lite nytt tilll köket ;). Men sen hade jag ju fantastiskt tur och fick en fin gjutgärns gryta av snällaste Tomas, jag är alltså super duper lycklig och nöjd över dagen ;). Kram på er alla och stort tack för idag! Vi ses snart igen..

MMCakeDesign
Publicerat den 2011-03-06 klockan 08:25:12 Blogg/hemsida http://marimilocakedesign.se

Vilka fantastiska bilder och jätte fin blogg!

Tomas
Publicerat den 2011-03-07 klockan 14:46:55

Tomas
Publicerat den 2011-03-07 klockan 14:47:49




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: