Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Nya uppdrag på gång

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Idag är det dags igen, att åter inspirera och bjuda på lite mat på KONSUM i Sollefteå :).
Känns fantastiskt trevligt, och hoppas att ni kommer in och kollar läget :).

Idag tänkeer jag laga Italenska köttbullar med en god tomatsås som kommer att serveras med lite örtruccola, mycket smarrigt vill jag lova :).

Vill med denna rätt inspirera till att pasta och köttbullar duger fint som fredags middag, snabbt enkelt och gott!
Recept finns här i bloggen redan, (under kategorin vardagsmat med twist) eller klicka här för att komma till det! :). Hoppas vi ses idag....Kram L
Ingela B
Publicerat den 2011-03-04 klockan 14:15:39

Lycka till! Kan meddela att Tilda hade på önskelistan dessa köttbullar med tomatsås. Vi gjorde dem tidigare i veckan och det blev succé! Kram.

Bodil
Publicerat den 2011-03-04 klockan 16:28:26 Blogg/hemsida http://bope.blogg.se/

Vi var där och smakade och det var jättegott! Tack!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: