Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Inför tjejkvällen på Åhmans

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Är i full gång med att baka minisemlor som jag ska bjuda på, närmare bestämt 250 st (!).
Kommer att smaksätta dem på tre olika vis, välkommen imorgon kväll till Åhmans i Sollefteå för ett provsmak!

Bilder på färdiga semlor kommer under morgondagen!





signe
Publicerat den 2011-03-07 klockan 14:32:07 Blogg/hemsida http://de-signe.blogspot.com

Trevligt! Måste bara säga att jag tillagade den örtmarinerade fläskfilen, potatispuré samt rödvinsskyn i lördags och det blev supergott! :)

Pernilla
Publicerat den 2011-03-07 klockan 15:59:41 Blogg/hemsida http://nybergsmat.blogg.se/

Jag är inte så förtjust i semlor, men tycker att man ialla fall ska äta en per år. De du gör ser ut att vara alldeles perfekt storlek :-)

Synd att du åkte ur Sveriges Mästerkock :-( Det är mitt absoluta favoritprogram. Men nu har jag ju hittat till dig här så jag fortsätter att följa din matresa.

NORDINGÅRDEN
Publicerat den 2011-03-07 klockan 18:41:01 Blogg/hemsida http://nordingarden.blogspot.com/

Min bloggvän Signe ovan tipsade om denna blogg, helläckra bilder och recept, det rosa ser så lockande ut! Såg dig i Mästerkockprogrammet, synd att åka ut pga en jäkla sås när du verkar så otroligt proffsig! Men det programmet som allt annat, inkl melodifestivalen handlar inte längre om vem som är bäst, det är bara underhållning och tillfälligheter men det antar jag att du har i åtanke, jag betvivlar inte att du var bäst i det sällskapet! Jag har en "gryta" i min blogg i dag som Lallerstedt & Co nog skulle slita sitt hår för =) Tjjejkvällen lät jättetrevlig, bodde jag närmre hade jag tagit med Signe som bor i din stad och gått dit, fortsatt lycka till, du är beundrasvärd med alla strängar på din lyra! Mari.




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: