Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Godmorgon Världen!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Idag är det mycket på gång igen, igår hade jag en dag då jag inte gjorde ett dugg, förrutom att tok städa då såklart, det behövdes vill jag lova ;).

Men nu är det dags att dra igång med stora baket igen :). Har ju fått äran att få vara på Butik Lillasyster på lördag, där kommer det serveras päronpajen som vi bakade i Mästerkock, och även några små söta cupcakes kommer att finnas på fika bordet :). Ni kommer väl?

Idag ska jag som sagt fixa och förbereda lite inför det, men först blir det en smarrig lunch då finaste Pernilla kommer hit och förgyller min dag lite ;). Planerar att hon ska få något riktigt gott :). Hon var så himla rar i går, när jag fick världens ljuvligaste ROSA tunika, från KlädDax köpcenter.... Kommer passa ypperligt att ha på sej här i bloggen, precis rätt rosa färg :). Dom har förresten fått hem galet mycket snygga kläder så har ni inte kollat läget där på ett tag så gör det ;).

Kommer uppdatera med lite bilder under dagen (dock ej Babbis idag), men bättre än inget ;).
Kram så länge fina ni.



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: