Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Härlig lördagkväll

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej alla finisar!
Ikväll kom Babbi hit och vi satt och surrade och drack kaffe och hade jättemysigt :). Vi bestämde oss för att åka upp till Tessan och hennes lilla familj en stund.. så vi packade in min Jullan i bilen och det slutade med att jag, Tessan, hennes man Sidi och Babbi stod och dansade Zumba i deras vardagsrum, hehe...!! Tessan och Sidi kan det där dom ;). Ljuvligt!

Här kommer några bilder på finaste lilla Aishatou och hennes pappa Sidi ;)
Kram L

Annelie
Publicerat den 2011-07-03 klockan 01:19:30 Blogg/hemsida http://iingemarsdotter.blogg.se/

Härliga bilder :)

Tessan
Publicerat den 2011-07-03 klockan 01:29:33

Mitt lilla busfrö...det lyser B.U.S <3

NettanToppen
Publicerat den 2011-07-03 klockan 09:21:54

Toppenfina bilder..

Men Linda - nästa gång kan du väl se till att mamma Tessan också hamnar på nån bild - även om det kanske sker under tvång.. ;-)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: