Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Finaste presenten......

Publicerat den  i kategori Vardagslyx
Vill bara dela med mej av min fina present jag fick i går av en kär vän:) Jag fick en Voodools, med den mest passande text man bara kan tänka sej :) Jag ler forfarande, Tack snälla fina du ;) Kram

Texten:
Pascal le Chef
Pascal gör dej till en innovativ matkonstnär och ger dej kraft att uträtta stordåd i köket.
Pascal älskar god mat. Han kombinerar gamla husmorstrick med gastronomi av den högre skolan
och brinner lika mycket för vardagsmat som för storslagna middagsbjudningar.
Pascal är en mästare på att hitta rätt råvaror.
Han är lite av kökets MacGyver med en osviklig förmåga att åstadkomma mirakel med
små medel.
Pascal matchar mat och vin med snudd på kuslig skicklighet. På något sätt lyckas han ändånästan alltid hålla nere antalet kalorier. Han smuttar gärna på en iskall Dry Martini medan såsen står och puttrar mot
sin fulländning:)

Visst är han väl för söt ;)

vickan
Publicerat den 2011-01-29 klockan 12:37:44 Blogg/hemsida http://vickkanh.blogg.se/

Men gud vilken cool liten snubbe !! :)

Vem gör så fina?

Linda
Publicerat den 2011-01-29 klockan 12:43:29 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Vickan,dom finns på Elisabeths presentbutik:)Kram L

Jea
Publicerat den 2011-02-01 klockan 22:00:07

Pascal kommer att hjälpa dej, men det är DU som gör alla stordåden!!!! Pascal kommer att finnas med, men det är DU som gör allt jobb!!! Det är Du, finaste Linda som gör MIRAKEL!!!

Linda
Publicerat den 2011-02-01 klockan 22:44:05 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tack snälla fina underbara JEA för dom orden;)Längtar tills vi ska sjunga du och jag,puss på dej hjärtat




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: