Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

En helt vanlig dag....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Vaknar med ett leende på läpparna idag:) Är så glad och tacksam för allt som händer i mitt liv nu :)
Har ett sjukt barn hemma idag, och det är riktigt mysigt med lite sällskap.
Annars är vi ganska bortskämd med att barnen sällan är sjuk, SKÖNT!!!!

Sitter och tänker på middagsmat, som ska passa så många som möjligt idag,eftersom alla ska i väg på sina fotbolls och hanbollsträningar, alla tjejerna Idrottar utom den minsta :) Om ni bara visste hur mycket tid som tillbringas i bilen en träningsdag... hela kvällen går, och 14 mil blir körda :) Men det är härligt att alla har aktiviteter :)

Åter till maten då, vi har 2 riktiga kräsfior här hemma, som tycker att SKOLANS mat är mycket smarrigare än mammas ,VA vilka riktiga skit ungar jag har :) Det är tur att det finns flingor och mjölk, och mackor :)

I dag tänker jag i alla fall laga Italienska köttbullar, pasta och tomatsås... Jättegott tycker jag :) Vi får väl se hur det går...... Åter kommer i kväll med recept, bild och betyg från dom 2 ovannämnda :)

Hoppas ni har det bra idag KRAM L



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: