Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Äntligen kväll

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Söndagar är intensiva hos familjen Tjällberg, det tvättas, städas, viks in renkläder, skjutsas på träningar, hämtas på träningar, ja dagen går väldigt fort helt enkelt. Nu är alla gympa väskor packade, alla kläder framtagen, alla barnen är duschade och ligger i sina sängar.... duscningen tar ett tag, då vi bara EN dusch ;)
Och 6 tjejer på det, ni kan ju tänka er... men man kan ju se det possitiva i det hela och det är ju att dom har blivit riktiga fenor på att duscha snabbt, mycket bra för elräkningen :)

Nu råder det frid i huset, och jag njuter i fulla drag. Jag och mannen brukar alltid tända lite ljus och göra oss en smarig varmmacka, så här på Söndagskvällen. Härligt lyx som ganska snabbt brukar sluta med att vi somnar i varsit hörn i soffan ;) Hoppas att ni har en mysig söndagskväll.... Kram L
Jea
Publicerat den 2011-02-01 klockan 22:12:47

Åh, somna i soffan, det är min å P:s specialitet!! Varm macka är inte helt fel heller!! Kram!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: