Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Helt Jäkla GALET!!!!

Publicerat den  i kategori Sveriges Mästerkock
FY fan säger jag bara, jag gjorde det:)
Så jäkla häftigt, tror inte det är sant.... men det är det ju. Fattar ni att jag är i FINAL!!!! Sveriges Mästerkock....WOW!!!!
Det vågade jag aldrig ens drömma om när jag for i väg på audition i Umeå en vacker höstdag i Oktober :)

Sitter och njuter efter att ha sett programmet ikväll, rörd över alla känslor som så tydligt syndes genom tv rutan, om ni visste hur laddad stämmningen var i detta rum, oj, oj, oj! Glädje blandat med sorg om vart annat, nerverna utanpå kroppen, önskan, hopp, förtvivlan. Det är inte så lätt att glädjas över sin egen lycka, när många fina goa vänners drömmar gick i kras.

Men det är mycket härliga minnen som återkommer, vi fick ihop en härlig Norrlandstrio till final. Underbart jobbat Ingrid och Åke ;) Tänker på hur juryn först lurade mej, så jag trodde jag skulle få åka hem, skrattet och kramarna när jag fattat att jag gick vidare, och den sjukt GALET snygga ROSA tröjan som Morberg hade dagen till ära! (Drömmer om den än kan jag säga) ;)

Just nu i skrivandets stund så skrattar jag för mej själv, och täker på hur otroligt "bonnig" jag låter i TV, men det bjuder jag på :) Nä, nu ska jag TOK njuta... Kram på er Linda

Annica
Publicerat den 2011-02-02 klockan 21:23:13

Men åhhh va KUL!!!!

GRATTIS Linda!!! Tycker det är så sjukt roligt för dig...längtar redan till nästa Onsdag :)



Kram kram

Jenny G
Publicerat den 2011-02-02 klockan 21:23:15

Du låter inte "bonnig"! Ha ha, däremot låter du precis som jag kommer ihåg att din mamma lät när vi var tonåringar! Bra gjort! Och förresten - supermysig blogg.

Lovisa
Publicerat den 2011-02-02 klockan 21:25:34 Blogg/hemsida http://farfarsframfall.blogspot.com

Är väldigt glad att du gick vidare! Du är definitivt en favorit :)

anneli
Publicerat den 2011-02-02 klockan 21:30:32 Blogg/hemsida http://undernorrskenet.blogg.se/

Stort grattis! hejat på dig :)

Anna-Karin
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:07:36

Jätte kul Linda

Grattis Albin (alvas klasskompis) satt och spanade efter dig innan han lade sig ikväll. Han höll tummarna för dig idag

Grattis och lycka till

Annelie
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:15:07 Blogg/hemsida http://iingemarsdotter.blogg.se/

Hurra! Va roligt :) Du är super duktig Linda

Anna
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:39:12 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.com

GRATTIS!!! Fy sjutton va du e bra! ÄH du låter inte bonnig, du e cool! Grattis igen o en stor kram söderöver ifrån! /Anna

Angelica
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:43:30

Jennie
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:48:26

Grattis gumman!!!



glädjetårar

Angelica J
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:49:23

Linda, kocken, stjärnan, det rosa i en bakelse, den vackraste stenen i tiaran... du är bara så bäst... puss & kram :)

Tessa
Publicerat den 2011-02-02 klockan 22:59:31

KLART de ska höras att du är från Norrland :) jag förstår att alla känslor bara kom över dig igen, jag satt faktiskt och tänkte på det då jag såg programmet att åhh vad kul att få SE och nästan kunna TA på sin egen känsla EN GÅNG TILL :)

Nannis
Publicerat den 2011-02-03 klockan 07:42:45 Blogg/hemsida http://nannis.blogg.se/

Du låter som du kommer från Sollefteå, och det gör du ju - var stolt tokifia! Det är vi andra över dig ;)



Kör hårt Linda!

kram / Anna

Linda
Publicerat den 2011-02-03 klockan 08:17:56 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tusen tack alla snälla underbara ni:) Vill krama om er alla,för alla fina ord ni skriver,för att ni håller tummarna för mej,och att ni är här inne på min blogg och läser:)Det blir ju som någon mening med allt då...Tusen kramar till er alla/Linda

camilla
Publicerat den 2011-02-03 klockan 09:23:57 Blogg/hemsida http://camillamarianne.blogg.se/

Klart du ska vara med, du är ju skitduktig och jag är kär i din sockersöta blogg (:

Isedora Timander Skogström
Publicerat den 2011-02-03 klockan 09:28:25

Grattis till finalplatsen!!! Jättekul! Jag lägger ut länk till din fina blogg till mina vänner, hoppas det är ok! :)

/ Isedora

Ullis
Publicerat den 2011-02-03 klockan 09:58:20

Super kul Linda Stort grattis.. o du är stört skön med din utstrålning o "bonniga" uttal :) tack för en super fin o bra blogg.. Kramar

Matilda
Publicerat den 2011-02-03 klockan 10:09:50 Blogg/hemsida http://twinturbot.blogg.se/

supergrattis :D:D

G▲BRIELL▲
Publicerat den 2011-02-03 klockan 23:01:13 Blogg/hemsida http://jagskrivervadfanjagvillimin.blogg.se/

GRATTIS :D :D :D

ADAM
Publicerat den 2011-02-04 klockan 12:31:23

Du gör dig så himla bra på TV.... med alla dina färger... Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: