Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Härliga Måndag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er :).  Hoppas att ni har det bra! Här är allt toppen, och jag tycker att det är väldigt skönt att skolan börjar idag, så att man kan lunka in i sina rutiner igen :). Lite tråkigt väder idag bara, men då kan man ju passa på att fixa och dona lite hemma, kanska baka lite eller nåt!

Vi håller på att göra en vägg här hemma med foton på mej, maken och alla barn, men än så länge hänger bara jag och Roggan och Alva där :). Babbi fotar oss allt efttersom och häromdagen var det Maijas tur, och här kommer bilden :).

Kram så länge så återkommer jag senare med recept från kräftskivan :).

Lotta
Publicerat den 2011-08-22 klockan 13:40:17

Så fint kort av Maja!

Eva
Publicerat den 2011-08-26 klockan 13:32:34

Hej!

En fråga:

Är alla 6 barnen era gemensamma, eller har ni några var sedan tidigare och några gemensamma?



/ Eva




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: