Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Drömmer om mat....

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej igen!

Jag älskar allt som har med matlagning att göra som ni säkert redan vet :). Jag drömmer om mat på nätterna, pratar mat om dagarna, läser allt om mat och ser allt om mat på Tv:n. Det är hela mitt liv förrutom familjen då :)och idag har jag suttit med dessa dagen lång, så nu är jag full proppad med inspiration till långt upp över öronen, så nu jäklar blir det åka av vill jag lova :). Hoppas att ni har haft en lika härlig dag som mej :).

Kram på er!


Anonym
Publicerat den 2011-08-25 klockan 00:13:27

Klart att du jävlar blir det åka av!!

emelie
Publicerat den 2011-08-25 klockan 11:29:46 Blogg/hemsida http://emsiiiis.blogg.se/

ska nog köpa lite böcker snart, vill ha jamie olivers 30 miute meals.. den vore ngt för mig (A) .

Linda
Publicerat den 2011-08-25 klockan 18:17:48 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

ÅÅhh den vill jag oxå ha:) Jamie är toppen,kramis

Nathalie
Publicerat den 2011-08-28 klockan 12:37:17 Blogg/hemsida http://cookieetime.blogg.se/

Är lite likadan själv faktiskt, på kvällarna ligger jag och planerar mat för dagarna, på dagarna lagar jag mat/bakar, läser mattidningar och tittar på matprogram haha :D




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: