Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Spännande paket

Publicerat den  i kategori Gåvor
Ibland har man tur som en tokig när man helt plötsligt får ett paket med fantastiskt fina köksprylar.
Blev helt eld och lågor och vill så snabbt som det bara gå få prova att använda dem.

Företaget jag fick dem av heter Briscapo (finns även att köpa i Sollefteå på Arton99) och jag ska även åka till Örnsköldsvik (som ligger 10 mil norrom Sollefteå) fredag och lördag och dema deras rökgryta på Cervera.

Ska bli mycket intressant och spännande, längtar otroligt mycket! :)
Hoppas att vi ses där kära Örnsköldsviks bor!





Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: