Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Premiär för vinter trötta Grillen!!!!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Ja,idag var det dags då,att plocka fram grillen(Hade glömt bort hur liten och eländig den var).....Fantastiskt väder och Ledig första dagen på mycket mycket länge.....Helt underbart:)

Har bakat hela dagen lång eftersom vi har en ljuvlig liten 8-åring som har födelsedag på Söndag,och samtidigt som det så fixades smått och gott till Grillningen:)

Vi grillade entrecote och härliga grönsaksspett och till det så gjorde jag bakpotatisstavar,rödvinsky vitlökssmör och en härlig grönsallad(Dock väldigt barn anpassad idag,med gurka och tomat i;)Det smakade riktgt gott i alla fall,och det lär inte dröja länge till nästa gång:)
Hoppas ni har en härlig Långfredag ,nu ska jag fortsätta med baket:) Kramiz på er ........













roggan
Publicerat den 2011-04-22 klockan 17:56:54

fina bilder.....men mycket godare i verkligheten!!! tack för god middag..

Martina
Publicerat den 2011-04-22 klockan 18:34:07 Blogg/hemsida http://www.matochodla.blogspot.com

Mmm, härligt med grillmat. Våran grill har redan gått varm några veckor ;-)

emelie
Publicerat den 2011-04-23 klockan 00:28:51 Blogg/hemsida http://emsiiiis.blogg.se/

jag vill också grilla men min sambo - hatar tydligen de! :O




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: