Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Påsk i Långsele!!!!!

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Hej på er!! Och Glad Påsk !
Hoppas att ni fått träffa många söta påskkärringar idag ;).
Idag har jag varit på ICA Långsele och bjudit på lite smått och gott, och ni var många idag, riktigt TOK många ;). Skoj som bara den och det var tur att jag hade hjälp av sötaste och duktigaste Mathilda idag, annars hade jag nog inte hunnit få ut alla smak portioner ;).
Tack snälla du!

Ja vad bjöds det på idag då......
ICA Långsele's egen gjorda undebart goda sill... Inlagd, vitlöks och curry... Mums vad go dom var!

Skagen på Kavring A la Linda

Rökt lax med pepparrotssås och sötsalta parma spett, båda recepten finns här.
Och till det hela en liten kokt pära!

Skagen

1 påse frysta räkor med skal (ICAs egna)
1 stor burk Creme Fraish
1 dl majonäs
1 liten finhackad rödlök
saft från ½ citron
skal från 1 citron
1 kruka hackad dill
1 kruka hackad gräslök
2 msk dijon senap
Flingsalt
Rejält med peppar från kvarn
Några droppar tabasco

Och här kommer några bilder A la Babbi....




Annica
Publicerat den 2011-04-22 klockan 00:00:24

Det va verkligen supersmarrigt :)

Glömmde säga glad påsk så jag gör det här ist :)

Linda
Publicerat den 2011-04-22 klockan 07:40:56

Hi,hi Annica,Glad Påsk till dej med:)

lovisa
Publicerat den 2011-04-22 klockan 07:51:59 Blogg/hemsida http://lavitadilovisa.blogg.se/

härliga bilder:D

Millan
Publicerat den 2011-04-24 klockan 20:43:30 Blogg/hemsida http://millanholmberg.bloggagratis.se/

Du har då tur Linda, som fick stans sötaste påskkärring till hjälp- Ha de Gott




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: