Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

På väg till Blåkulla;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Godmorgon på er!
Har precis skickat i väg minstingen till Blåkulla en liten sväng.....Mycket glad och nöjd var hon över det:)

Nu ska jag gå ut och gå en liten sväng i det härliga vår vädret och hoppas att man inte blåser bort idag:)
Sen blir det lite fotning när Babbi kommer hit....Kul,kul!!
Ha en forsatt trevlig dag! Kram L


Fia
Publicerat den 2011-04-19 klockan 09:21:40

Men sötaste påskkärringen jag sett. Hoppas hon får det roligt på Blåkulla :-) Kram kram

Annica
Publicerat den 2011-04-19 klockan 09:25:00

Men åhh vilken sötis :)

jenny
Publicerat den 2011-04-19 klockan 10:20:48 Blogg/hemsida http://hyperballad-poetry.blogspot.com

ohh vilken sötnos!

måste ju säga att hon är väldigt lik dig!!

Linda - Cupcakefluffan
Publicerat den 2011-04-19 klockan 20:08:32 Blogg/hemsida http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Så söt påskkärring :-)

Tessa
Publicerat den 2011-04-19 klockan 20:29:50

Määäääähhh lilla Agnes vad söt hon är :)

Anonym
Publicerat den 2011-04-20 klockan 17:26:21

Men guud! Sötnöt!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: