Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Mysig Lördagsmiddag;)

Publicerat den  i kategori Middag för många
Hej på er alla!!
Har just skrivit ett långt och härligt inlägg om min fantastiskt trevliga Lördag,med jobb och Lördags myyys med go Tomas och finaste Kajsa.....Meeen eftersom min SKITDATOR loggade ut mitt i så försvann ju givetvis ALLT!

Så nu är jag skit pissed och orkar inte skriva om just nu,men lite bilder kommer i alla fall här,kram på er alla

Förrätt
Krämig soppa på svenska insjökräftor och ravioli med citronsauterad schalottenlök och kräftsjärtar



Varmrätt

Rosmarin och vitlöksrostad Hjort och Oxfile,med potatis och palsternacksterrin med färsktryffel,mustig rödvins och sherry sky,citronglaserade morötter och syrad smålök



Dessert

Chokladfondant med citroncurd,Italienskmarräng och hemmagjord Vaniljglass

Åke Lithen
Publicerat den 2011-04-17 klockan 19:21:03 Blogg/hemsida http://blogg.soppamannen.se

Oj! Skulle vilja varit där ;)

Jennie Brunflo
Publicerat den 2011-04-17 klockan 19:35:03

Oj hjälp så gott!!!!

Marie Lithén
Publicerat den 2011-04-18 klockan 12:47:50 Blogg/hemsida http://kitchenbitchsweden.blogspot.com

förstår att Tomas njöt, ser guda gott ut!

Mårtenssons kök
Publicerat den 2011-04-19 klockan 19:10:37 Blogg/hemsida http://martenssonskok.blogspot.com

Hugaligen så gott efterrättsfatet (ja alltså det som ligger på) ser gott ut. Vilken härligt lyxmiddag.

Anna
Publicerat den 2011-04-20 klockan 19:08:03 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.com

Mmmm, hade inte haft något emot en sån där middag, guuuud va gott det ser ut! Kram Anna




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: