Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Hipp, hipp, hurra!!! Världens bästa ALVA fyller 8 år idag!!!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
För 8 år sedan så kom den femte flickan till familjen. Efterlängtad och älskad som bara den, tittade hon ut, med små plirande ögon, rosiga kinder och en helt underbar tuppkam ;).

Vi skämtar ofta om denna tuppkam, eftersom det var HELT omöjligt att kamma ner den :).
Så jag kan säga att hon hade tuppkams frisyr ett bra tag :).

Åren har fullkomligt flygit iväg och idag fyller mammas och pappas prinsessa Alva 8 år, och jag är tydligen 8 år äldre (hur det nu gick till) och det har vi firat dagen lång, med paket och mys och fika så klart!





Här kommer lite bilder från fikat, och även på en av favvo presenterna, ett par alldelens egna ROSA Converse ;).
Kram på er, nu ska jag fortsätta mysa med min stora tjej :))

Kalasgott
Publicerat den 2011-04-24 klockan 20:28:30 Blogg/hemsida http://www.kalasgott.com

Oj så trevligt ni måste ha haft det!! Hälsa dottern grattis från mig!! :-) Kram!

emelie
Publicerat den 2011-04-24 klockan 21:25:04 Blogg/hemsida http://emsiiiis.blogg.se/

men oj vad mysigt <3.

Stina
Publicerat den 2011-04-25 klockan 18:53:15 Blogg/hemsida http://vikla.blogg.se/

Vilka underbara bilder!!

Och vilket underbart uppdukat kalasbord!!

Grattis fina Alva!

Madeleine
Publicerat den 2011-04-27 klockan 09:48:08 Blogg/hemsida http://matohem.blogg.se/

vilka härliga bakver! Fin blogg du har!

Malin Lind
Publicerat den 2011-05-20 klockan 08:58:58

Hej Linda! Söker recept på dina "ljusa snoddas" under fliken Alvas kalas. Har du dom upplagd här på bloggen nån stans eller har du möjlighet att lägga in receptet? Är så sugen att baka just dom. Kram/Malin




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: